« back Foilseacháin Corparáideacha Eile
 

Tá a doiciméidí nua Seirbhíse Custaiméara foilsithe ag OSFC - Feabhra 2016


Tá an Oifig tiomanta do sheirbhís ardchaighdeáin a sholáthar ar mhodh éifeachtúil, éifeachtach agus tráthúil. Is é is aidhm dúinn seirbhísí ardchaighdeáin a sholáthar dár gcustaiméirí, faoi mar a shonraítear inár gCairt Chustaiméirí, agus caighdeán na seirbhíse a sholáthraímid a fheabhsú ar bhonn leanúnach. Tabharfaidh an Plean Chustaiméirí tacaíocht do feidhmiúcháin tiomantas seirbhíse inár gCairt Chustaiméirí.

Mar chustaiméir, d’fhéadfá a bheith míshásta leis an gcaighdeán seirbhíse a fuair tú ón Oifig. Aithnímid gur féidir meancóga a dhéanamh agus moilleanna a tharlú. Ceaptar ár Nósanna Imeachta Gearán chun cabhrú leat gearán a dhéanamh ionas go bhféadfaimid freagairt agus, nuair is féidir, rudaí a cheartú.

Tugann ár ndoiciméidí Seirbhíse Chustaiméirí feidhm don tiomantas seo.  Is réimeas ar leithligh é seo ón córas a déileálann le gearáin maidir le sáruithe Dlí na gCuideachtaí.  Chun tuairim a thabhairt nó gearáin a dhéanamh maidir le Seirbhís Chustaiméirí, is féidir leat úsaid a bhaint as an fhoirm a forbraíodh chun na críche sin agus má tá tú míshásta le láimhseáil do ghearán tá foirm iarratas Athbhreithniú le fáil freisin.