Seirbhís den Scoth don Chustaiméir

Is cuid shubstaintiúil d’obair OSFC gníomhaíocht ghéilliúntais agus forfheidhmithe, agus tabharfaidh sin taca do leas ginearálta an phobail i ndáil le caighdeán maith dlí i leith cleachtais chorparáideacha a fhorbairt agus a choinneáil. I gcomhréir leis an sainchúram ginearálta sin tá an Oifig ag tairgeadh roinnt seirbhísí discréideacha don phobal i gcoitinne mar atá:

  •  Eolas maidir le Géilliúntas 
  • Eolas Ginearálta 
  • Gearáin maidir le Dlí Cuideachta 
  • Comhairliúchán 


Chomh maith leis sin tugaimid an deis don chustaiméir teagmháil a dhéanamh leis an Oifig i dtaobh ceisteanna seirbhís chustaiméara, eolas faoin gcaoi a bhfeidhmíonn an tAcht um Shaoráil Faisnéise san Oifig agus an deis a shuim a chlárú más mian leis teachtaireacht a fháil nuair a chuirtear eolas nua ar an suíomh idirlín.

 

Eolas Seirbhíse Custaiméara

Tá an Oifig tiomanta do sheirbhís ardchaighdeáin a sholáthar ar mhodh éifeachtúil, éifeachtach agus tráthúil. Is é is aidhm dúinn seirbhísí ardchaighdeáin a sholáthar dár gcustaiméirí, faoi mar a shonraítear inár gCairt Chustaiméirí, agus caighdeán na seirbhíse a sholáthraímid a fheabhsú ar bhonn leanúnach. Tabharfaidh an Plean Chustaiméirí tacaíocht do feidhmiúcháin tiomantas seirbhíse inár gCairt Chustaiméirí.

Mar chustaiméir, d’fhéadfá a bheith míshásta leis an gcaighdeán seirbhíse a fuair tú ón Oifig. Aithnímid gur féidir meancóga a dhéanamh agus moilleanna a tharlú. Ceaptar ár nósanna imeachta gearán chun cabhrú leat gearán a dhéanamh ionas go bhféadfaimid freagairt agus, nuair is féidir, rudaí a cheartú.

Tugann ár ndoiciméidí Seirbhíse Chustaiméirí feidhm don tiomantas seo.

Ceisteanna a Fiafraítear go Minic

Spreagann OSFC an pobal cuairt a thabhairt ar na CFManna (ceisteanna a fiafraítear go minic) arna leathnú le haghaidh eolas roimh theagmháil a dhéanamh leis an oifig.

Treoir Nua le Fáil

Tá iad seo a leanas árna eisiúnt le OSFC:  

7 Leabhrán Eolais nua agus 

12 Treoir Thapa nua bunaithe ar Acht na gCuideachtaí 2014.